Har jag nånsin, 10 känslor, Om mig, Skulle jag, Kan jag, Har jag?

1. Har du ett par rosa string? - Jajemmääänsan!
2. Vem var den senaste du pussade? - Min söööta lillasyster
3. Vilken BH storlek har du? - 80 C, oftast..
4. Trivs du med det? - Nej, vill ha liiiite mindre
5. Hur många killars telefonnummer har du inlagt i din mobil? - Haha orkar inte kolla
6. Gillar du nån nu? - Jaa
7. Vad gjorde du inatt? - Haha var uppe till typ fem eller något.. Data, spel,mobil,musik
8. Och i förrgår natt? - festade sen sov med min baby
9. Vad gör du innan du ska sova? - Film eller musik
10. Kan du prata med din mamma om allt? - Japp, om allt :) !
11. Hade du berättat för dina föräldrar om du blivit gravid? - Haha för mamma.
12. Har du varit gravid? - Passsss
13. Hade du blivit glad om din pojkvän friat till dig? - Hade jag väl, haha
14. Choklad eller glass? - Choklad :)
15. Cola eller Pepsi? - Helst pepsi
16. String eller hipsters? - String till jeans, annars hipsters
17. klackskor eller gymnastikskor? - Sneakers
18. Kjol/klänning eller jeans? - Jeans / leggings

Tio saker om ditt liv
1. Har du någonsin varit kär? Japp, varit och ÄR! :D
2. Tror du på kärlek? - Ja
3. Har du gjort något du verkligen ångrar? - Gud ja.
4. Har du någonsin fått ditt hjärta krossat? - Ja, fyfan..
5. Har du någon gång krossat någon annans hjärta? - Tror inte de
6. Har du nånsin blivit kär i din bästa vän? - Neej :)
8. Är du rädd för att starta ett förhållande med någon? - Inte så.. Satsar man inte, vinner man inte.
9. Har du nånsin haft en hemlig beundrare? - Hahaha jaaaaaa
10. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? - Njae... Nej :P haha

Tio Har du nånsin
1. Har du nånsin blivit upptäckt när du smitit ut? - ahahah ja av min pappa för några år sen
2. Har du nånsin velat ta livet av dig? - Pass
3. Har du nånsin gjort något du ångrar? - Ja
4. Har du hoppat bungy jump? - Näej HAHA
5. Har du nånsin varit med i en olycka? - Nääej, inte va ja kommer ihåg iaf
6. Har du nånsin ätit en hel tårta? - Hahah nej inte va ja vet
7. Har du nånsin önskat att någon ska göra sig riktigt illa - Åhja..!
8. Har du nånsin gått på bio ensam? - Hahaha nej, ska göra de nån gång. Fett soft:D
9. Har du nånsin gillat någon utan att de vart ömsesidigt? - Fattar inte :) ..
10. Har du nånsin tyckt att världen suger? - Ja ibland hahaha

Tio Känslor
1. Saknar du någon just nu? - Ja flera stycken !
2. Är du glad? - GLAD! HALLSTA ME REBECCA ENSAM PÅ LOVET:D!!!
3. Är du fundersam? - OM jag är !
4. Är du uttråkad? - Nejj inte just nu iaf :)
5. Är du tysk? - Ja?.. Haha nej de e ja inte:D
6. Är dina föräldrar fortfarande gifta? - Nä de e dom inte
7. Gillar du någon just nu? - Ja :)

Om dig
1. Hur mycket är klockan just nu? - 22.55
2. Namn? - Mickaela
3. Vart bor du? - VH
4 Hur många barn vill du ha? - 2,3 stycken kanske
5. Vill du gifta dig? - Nångång :)
6. Rullar du spaghettin eller skär du den? - Rullish! :D
7. Har du ätit sushi? - aaaldrig.. Äter inget från havet ;)
8. Favoritglass? - B&J, Daim o piggis
9. Hur många olika sorters flingor har du i köksskåpet? - 3 sorter tror jag

Skulle
1. Skulle du vilja vara längre? - Hahaha ja.. 165 kanske..
2. Skulle du vilja väga mer? - Najj
3. Skulle du vilja ha sex nu? - Varför inte :) hahaha
4. Skulle du vilja dricka dig full nu? - Nej haha alkovarning.. Helgen =)

Kan
1. Kan du röra på öronen? - Yes I can :D !
2. Kan du slicka dig på näsan? - Nope..
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - Yes :)
4. Kan dina föräldrar lita på dig? - Njaae... HAhaha ja då de kan dom. Är helt ärlig mot mamma
5. Kan du låta bli att prata på 4 timmar? - Inte om jag är vaken
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - Ja de e klart
7. Kan du tänka att pierca dig i naveln? - Funderat på de faktiskt
8. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - Vet inte, inte om de finns
något jag gillar haha?

Har
1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Japp
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - Ja, every day !
3. Har du syskon? - Japp, två bröder, en syster
4. Har du ljugit på någon fråga ? - Naej :D
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - OM dom har..
6. Har du varit full den här månaden? - Njae.. Lullig bara
7. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - HAHAAH ja.
8. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - Ja fast de va länge sen,
och de höll typ två veckor sen breakade jag HAHAHAHA.


Tagen från this bloooggg http://publicservice.webblogg.se/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se