Götttt

La mig i sängen och kollade ATL. Somnade typ direkt..
Sen vakna jag av att nån bombade mitt fönster så gick upp så var
det min lillebror, svettades som fan, fick typ feber eller nåt så tog
av mig tröjan och la mig utan täcke, sen började jag frysa istället haha?
Så tog på mig täcket igen. Mamma satt och åt massa mackor när jag
vaknade så jag satte mig där med henne och åt jag också haha..
Och Idag skulle jag åkt till brandbergen men jag svimmmade...
Vaknade ju upp i porten. Stört stört.. Synd att han ej kan komma hit
men men. Kan ej gå ut för måste bli frisk asså..

Hehehe äter prinsess tårta och dricker juice, kanske inte världens
bästa blandning men men..

Kommentarer
Postat av: Saara

Tack för den fina kommentaren :) Fin blogg du har!

2010-02-16 @ 11:20:43
URL: http://flickansaara.blogg.se/
Postat av: Lynda

Fyfan, det ar nog nagot utav de fa sakerna jag saknar med Sverige..princess tarta..

Allt bra med dig? :)

2010-02-17 @ 09:15:33
URL: http://cocobooh.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se