SHOPPPPPPPPPPPING!

I'm SOOOOO HAPPY! :D
Hade det jättekul med Ida idag i farsta! Vi käkade lunch, sen gick vi runt lite i affärerna,
jag hade ett presentkort där sen i julas från släktingar på 200 kr så handlade lite grejjs!
Sen så käkade vi en glass, och tog farväl hähä! Nej men tåget var fett försenat och
jag hade ju möte med soc -.- . Men hann dit som tur var, det gick på 20 minuter,
hon fattade väl rätt snabbt att det FORTFARANDE inte var något fel på mig.. Att
dom aldrig lär sig haha.. Svår barndom hit och dit, shit.. Man överlever.


Iallafall, mamma fick damp inne i Haninge C.. Så jag utnyttjade lite hähä!
Världens bästa mamma :D fick lite saker av henne också!
Sen träffade jag Orre där, saknat han som fan! Men nu är iallafall jag och
mamma hemma, inga syskon ingenting. Dum jag låter nu haha men.. Det är fett
lugnt. Juste! Vi träffade Selma ( Boraks mamma ) Och hans lillebror och två
tvillingsystrar, dom e föööööör söta.. Som små dockor.. Haha första gången
våra mammor sågs ;D

Ska iallafall visa vad jag har köpt! :D

Lacktights.. Asså det är typ glitter i?.. Hahahaha men hon på Gina
sa att jag skulle testa dom iallafall, glittret syntes inte när man
hade på sig dom som tur var :). Dom luktar fisk -.- .. Ska tvätta dom.. Haha.


SÅ JÄVLA SNYGGGGGGGGA!! Hahaha jag och mamma köpte likadana!
Dom blingar mkt mer irl. BLING BLING BABYYYYYYYY!!!! ;D


Sååååååååååååååååååååååå finaaaaaaaaa!!!!

Fina ljusblåa jeans, fick skitnice görre i dom hähhähä! Nej men
faktiskt, asfina. 200 kronor för ett par jeans är galet billigt egentligen.
Mamma köpte ett par svarta, faaan va fiiin hon blev i dom hahaaha
när ja sa de så köpte hon dom direkt.. Borde vart tyst ist ;D Nej då haha
.

Spets hotpants i black. Only For Boorak. Haha driver.. Kanske..

Stora örhängen, dom ser galet mörka ut.. Dom är i lysande silver
färg irl :)


Hårinpackning, ansiktsvatten,concealer, och ansiktskräm..
RIKTIGT behövliga saker..


Iallafall, tackar min UNDERBARA mamma som jag fick jeans och tights av,
hon e bääääääääst i världen.. Love you mami!

Kommentarer
Postat av: Ida

hehe så de blev mer shopping ;) hehe jätte fina byxor ska nog köpa ett par jag me ;) Puss och tack för idag <333

2010-02-25 @ 20:49:44
URL: http://idashjorth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se