Rebecca kom...

4c495713635f37c91494e7648df22861.png

Kolla varifrån!

Rebecca kom hit igår vi va ute me bonita till klockan ett på natten hahaha..måste berätta va som hände igår..  Rebecca - mickaela kan ja ta lite läsk? Jag - aa ta den som ligger där under.. Rebecca - okej :)  sen börjar hon hälla o ja försöker verkligen hålla mig för att inte dö av garv, sen hon HÄLLER i sig och jag börjar asgarva hahahhaa då får hon världens min och börjar spotta ut.. Hahaha de va vodka, hahahah de va så jävla roligt hahahahha! Men iallafall vi somnade typ fyra inatt vi låg o kolla på zombie film :p hon sover fortfarande o ja va nyss ute me bonita :) min lillebror har fått en bärbar av skolan, fett tungt! Kommer typ sno den av han mohahaha .. Hörs sen, Love Love <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se