Mamiii

Hhhhhhhhhalå :) !
Fan e så jävla trött trots att jag sovit ordentligt haha..
Men yeye, käkade nyss nudlar o baugetter, enkel middag idag
men det var riktigt gott asså.. Haha. Ser framemot nästa helg,
inte denna som kommen men efter, då ska jag och mamma till
stan och kolla på bio! Fan det var tusen år sen hon och jag var
i stan.. Minst 4 år sen BARA hon och jag då alltså.
Jaja.. Ska ut på en promenad med Bonita sen, som jag gjorde igår.
Gick en halvtimme runt i skogen, fick ej något sällskap av Rebecca,
kanske får de ikväll vet ej men men :)

Fan att i profil så ser man mina ärr mellan ögonbrynen så bra haha!
Saknar sommaren.. Då försvinner allting. Tagen nyss, osminkad fast
lypsyl på läpparna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

tA på dig smink människa!

2010-02-18 @ 13:35:22
Postat av: mickaela

sv : haha skaffa mjällschampo ditt äckel, riktig hater haha sluta va så avundsjuk

2010-02-18 @ 22:43:05
URL: http://mickaany.blogg.se/
Postat av: Borak

älskling du är skiit fin ingen ide o lyssna på onödiga kommentarer, people stop hate :)

2010-02-18 @ 22:44:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se