Jaaaaaaailbreaka hähä.

God morgon!
Fan va keff ja känner mig haha.. Mamma hade typ försökt väcka mig 10
gånger imorse men jag hade verkligen inte gått upp.. Hon borde typ hällt
vatten och det på mig då skulle jag säkert vaknat..
Iallafall, stressade upp när jag vaknade ( trodde klockan va typ halv åtta eller nåt )
och jag var så yr så jag ramlade ner från sängen o va så nära att slå i mitt huvud i
dörren hahahaha.. Mår jätte dåligt faktiskt, min hals e tjock, förkyld, huvudet bara
dunkar och jag är yr som ett helvete fortfarande..
Fick hjälp av en kompis igår att försöka jailbreaka min iphone men de gick väl sådär..
Haha. Ska testa idag igen. Det värsta är väl att garantin försvinner men det är
onödigt att ha en iphone om jag inte ens ringer och det från den. Ingen som jag
känner har telenor eller något. Så jag går runt med två olika mobiler ute,
en gammal sony med mitt comviq i, och min iphone med telenor i.. Hahaha.
Ska nog träffa Rebecca idag, vi ska snacka lite, ta de lugnt och sådär :)
Ska äta nånting nu, peace !

Jag som ritar på en sovande lillasyster hähä.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se