Haha knas kväll + sexy bilder! :D

Shit.. Den här kvällen har varit hur jävla
misslyckad som heeeeelst! Massa bråk, oroligheter, asså ja vene vad..
Gick till centrum vid typ.. halv elva, träffade borak, gick hem sen.
Träffade han igen vid typ halv tolv.. Sen gick jag hem. Sen ah, vene vad.
Sur på mamma också men men. Elin och Maddelito e här, dom e så störda
i huvudet att jag inte ens kan kolla på dom, dom låg typ nyss under täcket
o höll på röra sig fett konstigt o ba ' de här e konst!! ' HAhahaha.
Nu e båda helt dödströtta. Som bebisar typ hahha.
Leker fett mycket, fem minuter senare e dom helt utslagna Hahahah.
Skadade, skadade.. Måste bara säga igen, jag älskar mina ljusa jeans <3
Men men, skriver mer imorgon, såg att klockan va fyra nu!! Stress hahaha..
Ska fan sova. Trodde den va typ 1 eller nåt.

Här får ni bilder när jag gråter! HAHAA :D

Very very juicy lipz! HAha

Blixt + tårar i ögonen = En GALET ljus mix. Hahaha. Hey sexy lady (8)

Godnatt & dröm om samara och monster =) !http://homepage.ntlworld.com/s.a_ravenhill/samara-tv.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se