GOTTA STOP THINKIN ABOUT THIZZZZZ !!!!

HAha FAN.. OM inte den här illuminati skiten har förstört music för mig skitmkt..
Varje gång nån sjunger ängel eller vad som helst så tänker jag på det!!!
My friends say I’m a fool to think
That you’re the one for me
I guess I’m just a sucker for love
‘Cuz honestly the truth is that
You know I’m never leavin’
‘Cuz you’re my angel sent from above
Baby you can do no wrong
My money is yours
Give you little more because I love ya, love ya
With me, girl, is where you belong
Just stay right here
I promise my dear I’ll put nothin above ya. above ya

Love me - Justin Bieber
Men ofta han är med i det än.. Han är ju typ bara 13 eller vad han är..?
FUCK OCKSÅ :P

Fallen angel med chris brown som jag kan typ helt utantill är heeelt förstörd för mig..
Samma med We takin over!! Som jag har lagt in på min lillebrors lur..
En av min favoritlåtar :( FAN :P Lil wayne med.. Säger I'm the beast
i kyrkan o grejer..


ÅH måste sluta tänka på det här..
Men läs detta
If you want to, we can supply you
Got enough work, to feed the whole town
They won't shoot you, unless you try to
Come around and try to stomp on our ground
'Cause we takin' over, one city at a time
Said we takin' over, one city at a time
Said we takin' over, one city at a time
Said we takin' over, one city at a time

Man får kalla kårar på riktigt hahahaha
Sunday had a whole church singin' a song
"Why'd they have to send my baby home?"
Fuckin' with some nigga, that paper long
Been a g in the game now my son on the throne


SUN-day.. Sun = sol. Sataaaaan.. Jag dör..
På riktigt blä blä okej måste sluta tänka på detta nu!!!
Över till något helt annat =)=) !!!
Jag ska bada nu, chilla, läsa en GLAD bok eller nåt sånt shit.
HERÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!
Rebecca please don't kill me 4 this hehehe.

WATCHA THINK ! :D HAHAHAHAH SÅ FUL!!!

Kommentarer
Postat av: Liwliw

Micks säg vem fan de är som säger allt om illuminati till dig for god sake du vet att jag hatar de annars

2010-02-27 @ 03:02:27
Postat av: Carolina

Besök gärna min blogg :)<3

2010-02-27 @ 20:13:11
URL: http://caroliinadenfiina.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se