Frisyr

Pappa vill gå på bio, förstår inte riktigt hur det ska funka
eftersom han inte riktigt kan gå än pga blodförgiftningen i hans ben..
Men men, så fort han blir frisk ska JAG bjuda han på bio, och mat.
Miss my daddi

Vill iallafall klippa håret och färga det.. Är så trött på mellanlångt, utan nån frisyr.
Det bara ligger ner med lockar längst ner och jag hatar verkligen det.. haha.
Vill ha den här frisyren, fast tunnare lugg då alltså.. Tycker inte om tjock lugg så mycket,
och färgen är också perfekt, men borde nog färga hos frissan då, har aldrig
färgat hos frissan för det kostar typ miljarder kronor haha.. Men för att få
det som jag vill ha borde jag nog färga där så det inte blir misslyckat och
ännu mer slitet än vad det redan är.

http://images.free-extras.com/pics/t/tyra_banks-766.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se