Fotografera barn när dom sover

Asså AAAAAAH va sne jag blir seriöst!
Det är så äckligt kaaaaaaaaaaalllllllllt ute !!!!!!
Gick ut som en riktig mupp hahahaha, gick runt i typ 20 minuter
men nu är jag inne iallafall, ska läsa tidning o ligga i badet, fett skönt..

Läste nyss på aftonbladet, dom stylar bebisar, och tar kort på dom
till en bok. Visst är det kanske lite gulligt.. Men dom är bara mellan 5-10 dagar.
Tycker inte att dom ska hålla på så då. Kanske nån månad gammal, men
inte bara några dagar. Om jag hade barn, så skulle jag iallafall inte gå med
på något sånt här.. Dom är liksom inte ens medvetna om att dom blir
utklädda och fotograferade..
http://www.aftonbladet.se/wendela/barn/article6638472.ab
Lätthanterliga De små, och förmodligen omedvetna, modellerna

Haha, pyjamasbyxor, tjocka strumpor, benvärmare,tshirt och tjocktröja.
Sooooooooo sexy!


Haha puss på rööööööööömpan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se