Cpskadade nerver..

ÅÅÅhhhh :(:( ..
Har så ont.. Från halsen ner till bröstkorgen,
och hela armarna och övre ryggen.. Helt stört för kan knappt
lyfta mina armar :(
Pratade iallafall med rebecca nyss, hon fick trösta mig
och ja gjorde henne sällskap för hon skulle till stationen o lämna
sin kusins lilla hund.. Vi gick ju ut på promenad, de va galet skönt
men kanske dumt pga min hals..
Vi träffa några tanter också som va ute med deras hundar,
dom berättade att dom hade sett några älgar häromdagen och blivit
jagade.. Helt stört:P Jag såg ju också det?
http://mickaany.blogg.se/2010/february/sag-en-algfamilj-hahahaha.html#comment

Jaja håller på att kolla på Snabba Cash, älskar Mrado hehe..
Keff kvalité men what to do, dom har typ filmat från en bio, trots att
den e keff så är det ändå bra för att vara från en bio.. hmm hahaha.

Förlååååt för att jag ej kom idag bebo.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se