Converse

Fan asså.. För två dagar sen låg jag och tänkte på converse.
Velat ha jättelänge.. Men det är så jävla svårt eftersom dom är
platta och hehe, jag går på tå. Det har jag gjort sen jag började gå på fötterna..
Fick typ femte sjukan när jag var liten, eller så var det rs viruset som
jag blev helt svullen av. Hahaha jag var ett väääldigt sjukt barn, fick både
det ena och det andra, men var så grovt liten så jag höll typ på dö varannan
månad haha, nej men aa. Nu var det skor jag skulle talk about =)
Vill köpa iallafall, kaaaaaaaaanske skulle jag kunna ha ifall jag lägger
i en extra sula?.. Vill nog ha svarta och turkosa! Turkos är en sån jävla fin
färg helt seriöst.. Matchar ju mina ögon då också HÄHÄ ;D

Eller ett par chockrosa..
http://static2.devote.se/gallery/big/20091108/85e41fc37df504ff209e4b5ab6ccd40b.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se