Acetoooooon

Asså jag är skitlycklig nu hahaha.
Diggar Sex and the city skit mycket, riktigt skön serie och film.
Sen när jag fick höra att Miley Virus skulle vara med i den blev
jag grovt besviken. Asså att dom sätter in en disneybrud i en sån film..
Kan inte riktigt se det framför mig, så nu när jag läste att det bara
är ett rykte och att hon inte alls blev erbjuden rollen blev jag happy happy ! :D

Yeeeeeye, ska snart gå ut med doggielito. Lovade mig själv att inte sätta
foten utanför dörren idag, but a man gotta do, what a man gotta do..

Hahaahah ja hällde aceton på en dvd film, de har typ frätit(stavning?) sönder
hahaaha, skit tråkigt men hade inget o göra..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se