keff rea

hellu ! Vart i stan hela dagen idag.. borak kom igår sådär surprise,
sov över här, sen har vi vart i stan. Fyfaaaaan va de e jobbigt,
så galet mkt människor.. Fick stress. Fanns typ ingenting heller, hittade två tröjor i hela stan.
O leta efter min baseball jacka men den va slutsåld!!!!!!!!!!
Och mina skor va de inte rea på :( så dom kostar fortfarande 1099.. Så började nästan gråta
en skvätttttt.. Men men, hittade lite mer i handen iaf.

Asså julklapparna haha, de va inte nåt speciellt liksom :P
Av mamma så fick jag lite godis, en rakhyvel & guldlösnaglar från depend.
Av pappa fick jag 500 kronor, av min lillebror fick jag ett par örhängen och
en guld kedja ( inte äkta alltså :P ) Sen 200 kronor och en parfym av min mormor och morfar,
700 av min farmor och farfar, en sminkväska och presentkort av mina fastrar.
Den bästa presenten fick jag av min kusin Linn o de va en skitsnygg jacka.

Köpte idag.

Jackan jag fick.

typ beiga leggings, köpta idag.

mörkblåa leggings :)

tshirt aktig sak :)

röd body

rosa klänning


kort vitt linne :)

Aja, vedat va här nyss, ska in till stan med han en snabbis imorgon,
han skulle byta sin jacka typ. Pallar ej skriva mer idag tror jag,
e verkligen död. Pusss.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej, när köpte du tyson? han är jätte fin, vilken ras? :)

2010-12-29 @ 00:56:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se