juletid - julehelvete

förlåt för keffaste uppdateringen haha.
ska ta kort på mina julklappar också, promise.
men de har vart galet mkt nu.
igår åkte jag, mamma  och mina syskon till morfar i jordbro,
vi fick foood, presenter, och chilenska juldrinkar typ.. clementina gjorde dom.
vi tog en taxi hem på kvällen iaf, chauffören va så roliiiig. han va helt pratglad o allt:D
saga fick leka med hans mobil o sånt haha :p
O sen på kvällen gick jag o rebecca hit till min pappa eftersom han är på sjukhuset
igen.. Så vi softade här, o åt kladdkaka o idag har vi bara softat framför MTV här :)

kanske får in nån picture eller något later0. Nuuuu ska jag enjoy my girl night
me rebeccuuus. puss o kram ses på stan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se