god juuuuuuuuuul

Gooooood jul :D!
Igår hann jag inte uppdatera.. För stressigt.
Handlade julklappar, mötte kusiner lite här o där haha.
Gick runt och stressade med borak.. Haha stackarn.
Aja, till sist hemma iallafall :) Avfärgade mitt hår,
och OM inte jag började gråta som FAN. Jag var svarthårig,
BLOND? Rödhårig? Asså seriöst fattar INTE vad som hände..
Men under natten har det blivit ännu blekare haha? Så nu är jag typ
rödhårig.. Asså som en riktig ginger :P Herregud asså.. Köpt en mörkbrun
toning iallafall. Känns konstigt att inte viktor är här, jul utan lillebror :( Haha.
MEn han är hos farmor, vi ska ju till min faster sen i brandbergen o träffas allihopa.

mamma saga, och en helt besatt tyson..

Haha kolla tungan..

hahaha så kul när man håller i mat o ba ' ligg, sitt, rulla runt, tass, ligg '
han vet inte vad han ska göra haha..

julgranen o julklappar höhöhö :)

haha hittade ingen bra penna till stadium paketet som jag köpt till viktor,
fick ta hans jävla klotterpenna haha, lyser fan.

aja, hörs later, ska börja fixish mig :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se