coooooooooooooooold

ååååååååååh va kaaaaaaaaaaaaaaaaallllllt det ääääääääääär.
fan de helt sjukt.. aja bara legat hemma idag, still sick men lite bättre är det.
legat o degat i sängen med tyson haha, sen kom rebecca o vedat över, vi satt o
jiddra lite me vedat haha. sen hem till pappa, sen kom vedat över igen o ja tog med mig
bonita o hängde me till bussen. frös sönder seriöst, såg ut som ett mongo.
o bonita drog mot några människor, ja kunde inte stoppa henne ja åkte bara efter
för mina skor e fett hala, haha fan va ja skämdes..
aja ligger under täcket nu, tänker fan inte röra på mig. en dusch bara,
sen lägga mig i min nybäddade säng o kolla på movie, vill helst se skräck men haha
en gång när ja gjorde de ensam höll ja fan på dö så maybe not..

vet, galet sexig, speciellt med alla äckliga finnar som har kommit fram =)




aja gotta go, peace


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se