Trälälä

Hola! :D Kräftskiva hemma hos mig igår. Trevligt trevligt. Hade min nya zebra klänning
från gina, sexigt värre liksom hehehe.. nej men ja, de va lite folk där, borak va där med
mig också för han skulle med ut o festa sen på ribby med alla som va där, förutom jaaaaaaaag,
cuz i'm not 18 .. Ja va hemma o va barnvakt åt alla ungar med min lillebror, haha men de
va rätt kul ändå, ja o viktor satt o kolla på ghost rider, anne franks dagbok typ, och hot chicks,
så jävla rolig film.. Sen kom dom hem typ 3 eller nåt på natten, så jag borak och hans kusin
gick hem till pappa för pappa sov inte hemma, så bäddade jag åt hans kusin o sådär, sen somna
vi. Fast haha när dom kom hem från ribby hahaha, borak gav mig ett ciggpaket, en 100lapp och
en ros, skitsöt hahahahaha, ciggpaket o en hundring o en ros från ingenstans hahaha.. Nej men
blev skitglad faktiskt. Sen idag sov jag länge.. Borak o hans kusin drog kl 9 imorse,. ja vakna typ halv
fyra i eftermiddags typ. Sen kom borak hem till mig iaf efter sin fotbollsträning & vi myste o kolla
på white chicks, vår film liksom hähähäh. Men jaja, han har taggat hem nu, tvinga rebecca hit
för ja vill inte va helt lonley inatt faktiskt :D Så har handlat lite gött gött o sen ba chilla med
min bästa vääääääääään! Peyz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se