The voiceeeeeee ' 10

Holaaaaaaaaa.. Gick ju på the voice igår :)
Faktiskt rätt kul där.. Först var jag o borak hemma hos mig och käkade med
allihopa, kycklingsallad typ. Sen mötte vi upp vedat o några till, sen till the voice.
Där träffa man lite people, o sen va vi några st som gick runt där. Madde va med också :)
Kollade på artisterna, träffade gaybloggen hahahahha.. Sen va de några tjejer som gick förbi mig
o borak som dansa, asså dom höll på slå oss i ansiktet nästan så puttade till en tjej sådär lite lätt..
Sen sista tjejen hon skreeeeeeeek o vifta så ja putta henne hårt som fan in i några andra som putta
iväg henne också så hon ramla sådär hahahahaha asså låter som en bitch nu men de va fett störande..
Sen så va de en kille som ja börja bråka med men dom särade på oss.. Kände inte ens människorna
som ba ' mickaela lugna dig mickaela lugna dig! ' som om att dom kände mig ens hahaha.. Orka.
Vet inte när vi va hemma, typ halv ett eller nåt sånt. Ja o borak låg o kolla på MTV o sådär bara, softish.
Sen sov vi i 12 timmar idag haha. Sen åkte jag med borak hem, chilla hos han i brb, träffade husse. Sen
nu e jag hemma igen :) Kom precis in.



HAhahaah orkar ej att jag ser ut som en docka pga effekterna.

Min älskling. Visst har han blivit stor?

The voice. Synd att man inte ser ett SHIT :)

Me and the gayblöggah.. Han hade sin hand så han tryckte ner mitt hår sådär :(
HAahhaah noooo... Vågade ej fråga om en till bild. Men när man gör så + att
jag står i en helt fel vinkel gör att ja ser ut som ett fatso.. :( O DE E JAG EJ :(:(:(:(


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se