thä vöice

Dålig ja e på uppdatering =)
Sov hos borak häromdagen. Men borak somnade tidigt så satt uppe med hans lillebror,
han som skrev inlägget under hahaha.. Nörd. Men men, vi hade iallafall fett roligt.
Sen dagen efter så städade vi lägenheten och jag lekte med hans småsystrar,
gulligaste tvillingarna ever höhööh. Sen åkte jag hem, På kvällen träffade jag rebecca,
vi satt på balkongen o lyssna på gammal och ny musik o sådär haha fett mysigt. Sen gick
vi ut med wille ett tag, sen kom borak hit typ halv ett från sin fotbolls träning haha..
Så vi gick hem till mig o kolla film, sen somnade vi. Sen igår så var han här tills
på kvällen, vi käkade oden o sådär höhö.. Sen åkte han hem, o ja gick hem till pappa
o har degat hela kvällen o dagen. Somnade typ 4 imorse.. Men men. Nu ska jag hem t mammsen
o fixa lite. Vi ska t tungelsta på nån grej sen till the voice. Men men, peeeace!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se