schooool

Tja. Varit med borak, han kom hit i förrgår kl 11 på kvällen typ så kollade vi
på film sen somna direkt. Sen på morgonen va vi uppe, vene va vi gjorde, lalla runt
lite, gick hem till mamma o spelade med min lillebror, han har fått playstation 3 av min farmor
och låtsasfarfar. Inte helt nytt alltså.. begagnat.. Palla slösa 43985340956845098 kr på ett helt
nytt haha. Nej men aa, vi spela lite GTA o sådär, sen firade vi viktor ute på gården, fikade o så.
Sen kopplade jag in tvn o dvdn inne i mitt rum hos mamma så låg ja o borak o kollade på massa filmer,
de va myyys. Dansade för han också. Ta det inte fel, jag skämtdansade så han garva
så han grät haha.. Sen idag iallafall så rörde vi oss mot hagsätra, borak skulle spela match
men när vi va i älvsjö så sa hans tränare att den tydligen va inställd -.- Så vi åkte till nynäs
o käkade på deras pizzeria hehehe, fett gött. Sen åkte vi hem. Vi har haft med oss tyson
hela dagen också, så nu är jag home o borak är home hos sig tror jag, ingen aning.
Har bilder, men pallar ej ladda in alla nu för e helt SLUT. Börjar ju fan också skolan
imorgon halååååååååååååååå =) ! Inte gått i skolan på ett år fan :)
Så nu ska jag klunka i mig en xray, take a smoke, kolla på en chill film eller scrubs,
o somnaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa. Goooodnight people! Peace n löw.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se