Paus

Tja. Tror jag ska pausa från bloggandet ett tag.
Det får bli så. Allt är typ knas, allt är skit haha, riktig tonårssnack nej men aa..
De e faktiskt det. Känns som man inte kan lita på nån längre, man undrar
vilka som bryr sig o vilka som inte gör det. Måste klara av skolan den här gången
också.. Måste verkligen det. Men folk verkar tro att man klarar allt själv när de enda
man får är dålig kritik o klagomål o tjafs o ja e rädd faktiskt, rädd att hitta nåt jag
inte vill hitta efter skolan tex, rädd att få höra fler lögner trots att man vet sanningen.
Pratar verkligen inte om någon speciell nu om de e nån som tror det.
Utan pratar bara om allt i helhet. Det känns som om exakt allt upprepar sig igen
som för ett år sen de är det som är så läskigt. Ska träffa en kompis senare för o
tänka på nåt annat. Men tills dess att jag mår bra igen och börjar blogga, ha de bäst.
Pusssssssss!

"I know it seems hard sometimes but remember one thing. Through every dark night, there's a bright day after that. So no matter how hard it get, stick your chest out, keep ya head up.... and handle it."


Kommentarer
Postat av: trodi

Jag känner dig inte personligen, men jag hoppas verkligen allt ordnar sig gumman :(

2010-08-30 @ 18:14:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se