King Uncaged

Längtar SKITmkt till Takers. Filmen där min idol är med i, alla säger kung hit o dit
till typ allihopa, men inom hiphop är det T.I. som är kung tycker jag :)
Biggie & tupac o sådär dom e legender, älskar deras musik också, men lyssnar
mest på T.I. Ska se filmen direkt när den har premiär :D Fast borak vill ej gå med mig -.-.
YEYE, diggar låten så jävla myckeeeeeeeeeeeeeeeeeet, man blir helt hype :D



Ska ladda ner låtar från albumet istället för & lyssna på youtube hela tiden,
hans senaste alltså. King Uncaged.

T.I. , Akon, Bob Marley, Tupac, Keri hilson, Trey Songz, Lil Wayne,
t-pain,Ludacris, Ice cube, Rihanna, Lady Gaga, Shakira , Drake, Kanye West, asså de finns
så många som jag älskar. Musiken alltså haha.
Utan musik skulle jag döööööööööööö!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se