First day

Halåååå! :) Första dagen va helt ok. Vi skulle pröva o shoes o sånt. Fick beställa
in ett par åt mig för ja passade inte i deras minsta storlek 38 så, japp. Har ju redan byxor
o det shitet, sen fick vi lite info o sånt bara, basic. Sen efter så mötte jag melih & ekrem,
träffade några stycken, bland annat min kusin som va heeeeelt ute o cyklade, hon hittade inte
till sin skola hahaha, men till slut gjorde hon det.. Så ekrem bjussa på mcdonalds food o sådär,
sen kom min farmor när ja stog vid busstationen o vänta så ja hoppade in så fick jag
skjuts hem :) Nu är borak påväg hit också. Hehahahah testade det dära testet,
knullträdet.se typ? Kolllaaaa va ja fick :D

Like a virgiiiiiiiiiiiiiiiiin, touched for the very first tiiiime! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se