Boooooooorak

Hola! :D Förlåt för dålig uppdateriiiiiiiiiing men har spenderat tiden med min BABY ! :D
Haha gick hem till mamma sen pappa ringde o undra vart jag var, sen kom jag upp
till pappa för ja va nästan utanför så STOOOOOOOOOOG BORAK DÄR :D
Hoppa typ på han. O grät, hehehehehe. Känslig motherfucker. Sen pussade jag han o
krama o släppte typ inte hahaha.. Sen så gick vi o hälsa på tyson o allt :D Han kände
igen honom haha söt. På kvällen eller typ natten åkte vi till lillrudan o bada:P
Mysmys.. Vi va helt ensamma där mitt i natten så :D HEHEHE.
Men han va största badkrukan haha.. Yeye. Sen åkte vi hem till mig, ja gjorde mat,
sen kollade vi på snabba cash :) Sen dagen efter åkte vi till huddinge o mötte bandali
toma & milad o gick runt där med tyson, sen tagga vi hem till mig sen till borak,
sov där inatt. Vi kollade på freddy vs jason typ. Tyng tyng. Men nu är jag hemma iallafall,
åkte hem i spöregnet all alone. Deprimerande haha.



Mina skor jag fick av boraaaaaak, löw them. Lila converse låga :D Snyggaaa.

Rebecca förlåt att ja låna din bandeueueueueue eller vad det heter hiehieihehi.
Chillade med jeansleggings, den här tröjan o min turkosa baseball kofta men den
va helt blöt så tog av mig den innan ja tog bilden. Btw fint att det ser ut som
jag har värsta dubbelhakan, MYS:D





Borak har köpt ett armband, o två ed hardy tröjor. SÅ SÖT DEN ROSA hahah dör,
skitgullig! Gulligt & köpa love kills slowly tröjor :D naaw.. Love you 2 honey.
Hahah driver. :D Han köpte ju mina converse också.

Fick ta hans väska också haha.. Ej råd med den jag vill ha.
En röd adidas. Men denna e tyng & måste ha en i skolan.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se