Bildeeeeeeerrrrr

Holaaaaaaaa! Dålig uppdatering som vanligt hehehe..
Nej men vart lite busy. Var ute i förrgår kväll/natt med elin madde
o rebecca, saknat mina TJEJEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEER!
Pratade om typ allt haha, sen kom vi på en störd grej hahaha, men jag gick
hem så dom gjorde det ensamma, störda people.. De åkte polisbilar runt i vh
också, skitäckligt de va nån snubbe som hoppade upp på balkonger o skulle våldta
folk? Två tjejer sprang iallafall ut. O dom hittade honom inte när ja skulle hem
så mina kära vänner fick följa med (a).. Sen på morgonen när ja vakna så fick
jag PANIK. Bögborak sa till mig att dom drar till gbg, alltså flyttar dit pga
massa problem typ. Asså de värsta va att ja trodde på de o ja ringde typ 150 ggr
men han svara inte hahahahha så ja ringde hans mamma helt hysterisk.. Men hon
blev aaaaaaaarg på han :D Hehe rätt åt han.. Han skulle bara skämta men råkade somna..
Sen kom han o hans kompis o hämta mig så chilla ja hemma hos borak ett tag,
sen gick vi till mig, sen åkte han hem o ja chilla hela dagen, chillat hela dagen idag också :)



HAHAHAH pallar inte.. De e driv alltså ;D Elin rebecca tyson o madde

Jag tyson o rebecca hahaha

Asså garva som fan, madde ser ut som ett spöke hahahah

Min dinner igår.. Hehehe fett gott. Nachochips, tacosås o fantaaaaa =D



Hahahaha skulle ta kort på mina jeans som jag har på mig nu..
Garvade för mig själv när jag såg bonita där bakom, visste inte ens
att hon va i mitt rum hahahaha..

Tshirt som jag fick av borak =)=)=)=)

Jag vet att mina ögonbryn är katastrof men håller på låta dom växa ut..
Ska fixa om dom helt liksom hehehee. Fast får ändå ångest, får gömma
pincetten typ o tvinga mig själv att ej noppa fett svårt faktiskt. Hahaha.


Kommentarer
Postat av: ida

vart kommer ditt skärp ifrån? :)

2010-08-09 @ 11:04:29

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se