MY INTERNET IS BACCCCK!!!!!

YEEEEEEES!!!!
INTERNET FUNKAAAAAAR:D:D:D:D !!!!!
hahahah jaja, kom precis hem, hade världens flyt med bussarna,
alla kom efter varandra så kom hem snabbt.
Jaja, ska rulla till handen alldeles strax och möta upp borak sen åker vi till stan,
måste köpa ÄNNU en näspiercing och en till läppen, har tappat båda två på typ 2 dagar -.-
keff som man e .. Aja, sen har jag kuponger på glitter också HAHAHA!

Örhängen jag fick av booooooorak igår hehehe älskar dom ..
Ja ba åh va fina.. Sen köpte han dom haha baby thanks <3

Kläder, tröja från gina, jeans från gina, kedja min gammelmormors ( haha :O )
och blablablabla ,.. :)


JAJA nu har jag lite bråtttoooommmmm!!!!!!
Ska gå om typ 10, vi hörs direkt när jag kommer hem!
Bilder och sånt, peace and love!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se