grillat, shoppat, lööööw

Förlååååååt... För att jag inte uppdaterade igår.. Men satt inte vid datorn heh..
Sov hos pappa igår så när jag vaknade så hade han åkt till sjukhuset så jag
gick till angeloo.. Sen så satt jag mamma o han på balkongen och softade,
plus att jag kopplade in på min iphone i högtalarna så vi hade hög musik på också.
Så skönt. Sen drog jag och mamma till handen, och köpte typ kött & vin och så.
Sen när hon åkte hem väntade jag på borak ett tag, så jag köpte en klocka
till han och en tröja hehe.. Söt som man är! Sen åkte han hem, han skulle hämta
sina träningskläder för han hade match. Så jag mötte min kusin Linn så gick hon
och jag runt ett tag. Sen kom borak tillbaka så vi åkte hem till angelo, där vi
grillade, så det var jag, borak, mamma, angelo, kirre, saga och nova.
Så vi åt köööttt och potatisgratäng, hamburgare och blablabla sallad tzatsiki och sånt.
SÅ GÖTTTTTT!!!! Sen drack jag lite winee.. sen tog jag upp lite till pappa, så satt
han och åt sen satt vi och pratade lite, kollade på naked mile, höll på somna, så vid
10 gick jag upp och tog en dusch sen kom borak, så sov vi hemma hos min mamma
själva :) Vi gör typ alltid det nu för tiden, vi är som tattare, bor överallt och ingenstans hahaha.

Har lovat att sova hos pappa inatt, vill vara med han så mycket som möjligt. Plus att han
har vart hos läkaren idag för sitt hjärta så hoppas verkligen det gick bra, ber till Gud för att
det gick bra.
Anledningen till att han överlevde på intensiven var för att han hade ett starkt hjärta! :)

Soooooool..

På ballen höhö

Tröjan jag köpte till borak, så snygggg.. Ska köpa en likadan hahaha..

& Klockan jag köpte höhö :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se