Dadddiiieeeeeee

Fyyyyyy vad jag längtar till sommaren! Herremingåd alltså..
Alla sköna sommarnätter när man grillar på gården, åker i poolen med kläderna på,
cider, cigg ( bad bad ) baguetter, tzatsiki, kött, pommes, sallad, kyckling.. ALLT.
Skratt.. ÅH !!!!!!!!

2 bad att jag inte har bilderna på den här datorn..
Sover nog hos pappa ikväll om han är hemma..
Ska iallafall klä på mig nu och rulla ut, pallar ej sitta inne hehe.
Plus att jag har bara en cigg kvar.. Så måste tigga utanför pressbyrån
eller tobak.. HAHAHAHA SKOJA. Jag gjorde det för typ fyra år sen..
Och det är det värsta jag har gjort i mitt liv ' ursäkta.. Kan du köpa ut cigg åt mig?.. '
Hahaah NEJ NEJ NEJ.
FUCK OCKSÅ. Tänk o gå på Bounce , deras sista dans.. Fan va grymt!
Har på mig typ världens degigaste kläder.. Linne, för stora adidasbyxor och en kofta..
Bytte till jeans nu men de e baggy så de e ändå slappt typ.. Men skönt skönt.
Ska ändå inte göra något speciellt.


HAHAHAHA KOLLA SASCHA HAHAHA


Bruten nacke..


Strumpbyxor under, annars ser man trosorna hehehehe.


Ska gå till pappa nu, peace and lööööööw! Hörs later00000.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se