Rkellyyyyyy

Asså, seriöst jag är helt retarded, diggar rkelly som FAN! Hans röst är AMAZING.
Han är kung fan.. Men.. Jag har seriöst missat
' serie ' typ. Borak visa mig den för några dagar sen. Ville inte se den
först hahaha men den är så jävla tung! Så för er som faktiskt INTE har sett den,
kolla på den! Allt ligger på youtube, rkelly trapped in the closet.
SHIT ASSÅ
hahaha jag o borre sitter o kollar samtidigt och dööööör, man blir
fett förvirrad hahaha


Juste , kommer ALDRIG kunna somna inatt.. Är hungrig också, inte ätit nånting
eftersom jag somnade men pallar inte haha.
Vettefan vad jag ska göra.. Kolla på film typ. Saknar pappa också,
även fast jag var där idag, men det var typ helt fel. Går inte att förklara
men aa.

Good times

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se