batmaaaaaan

Elöö!
Vi gick ju som sagt till pappa igår, rätt soft. Vi satt och kollade på Batman hehe..
Sen somnade jag rätt halv tidigt sådär, skönt skönt. Vaknade vid 11 eller något imorse,
så mina syskon käkade frulle o så, sen drog viktor, så jag städade i lägenheten
lite, damsög o diska o sådär.
Sen kom mamma ett tag, vart lite kaos men men. Fuck that..
Sitter hemma nu iallafall, ja o mamma va nyss ute och hämtade vatten.
Seriöst det är SKITjobbigt att behöva gå ut på toa o hämta vatten och grejer
hahaha tönt låter som värsta snobben ..
Galet vad mycket vatten man använder under en dag asså.

Pappa imorse, hehehe.

Jag nysssssssssssss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se