somnade kl...

746e95732ef60938a73b4469501e743e.png

Kolla varifrån!

somnade kl fem till en film och att Elin var här. Sovit så dåligt dom senaste dagarna. Damn borde inte skriva de här i min blogg men ja måste få skriva av mig. Mår så dåligt. Trodde allt skulle fixa sig, trodde att mitt liv skulle bli normalt. Det är de enda jag önskar. FAN PAPPA!!!!!!!!!! ORKAR inte bry mig , orkar inte lägga ner tid! Men ändå gör jag det, hatar det. Och pga de är jag ledsen och arg på allt typ. Önskar att jag kunde trolla , fixa allt, fixa mitt liv. Göra allt bråk & knas ogjort men jag är bara 16 år. Jag kan inte fixa allt. Jag tror det, men jag är fan bara ett jävla barn. Känns som om mamma kan fixa allt, hon är min Gud, men hon kan inte fixa precis ALLT. Hon kom upp när jag vaknade vid tre, satt och grinade, bara hon är
Nära känns allt bra, men hon kan inte alltid vara nära. Shit asså.. Vill be om ursäkt till en viss person,
Förlåt att jag är
Ledsen, att jag inte är rolig nånstans just nu, sängen är min bästa vän såna här tider. Vill sova bort allt. Men, än en gång så fattar jag att man inte kan det. Egentligen behöver ingen läsa det här, onödigt för er, skriver bara en text som ingen förstår. Även fast en blogg är offentlig. Kan skriva galet långt men väljer att inte skriva för långt. Önskar att Rebecca va här, som verkligen håller om mig och låter mig gråta ut även fast hon blir helt dyblöt.. Ska lägga ner nu, måste fan be en Bön haha.. Kärlek till er alla <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se