Moviezzzz

God morgon! Igår käkade vi, sen drog jag direkt till pappa,
jävla cpn som har grova problem ( inte pappa alltså haha )
ÅÅÅÅÅÅÅÅH.. Jaja.. Borak kom sen också, han o pappa satt och pratade
om äktenskap o grejer, borak blev skitglad för pappa tyckte exakt som han,
Borak ba ' e du säker på att du inte e turk ? ' hahaha.
Jag satt där iallafall på golvet med en cigarett som en riktig tattare med värsta
mördarblicken HAHAHA.
Sen gick han och jag iallafall hem, vi kollade på filmer o chillade.
Typ home movie, den var faktiskt bra, psykad som fan men bra!
Sen nånting mer.. Mobbade elever som till slut fick nog o gjorde värsta terrorattacken
på en fest. Sen halva resident evil, blev fett chockad han har inte sett dom!!! Bästa filmerna
fan! HEHE. Somnade typ kl 6 imorse, men jag vaknade elva eller något :P

Igår, baby låg o läste nån tecknad serie typ hehe. SÖT

HAHAHAHAHAHAHHHAHAHHAHAHHAHHAHAHAHAH Vackra vi är!

Tagen nyssss, sötis, bli inte sur på mig sen hehe..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se