mammish och sagish

Hallooojj! Gick till pappa igår hahaha han vaknade vid typ elva på kvällen haha..
Sen idag så hade mitt paket från H&M kommit så jag mamma och saga skulle
gå till ica. Mamma va seriöst cp idag hon gick fram till typ en tant och bara
' Har du sett min rottweiler? Den är stor svart och rätt så aggressiv.. ' Sen gick
hon runt med ett koppel hahahahhaa, sen satte hon kopplet runt saga..
Sen gick vi till centrum, cpet skriker typ över halva centrum
' MICKAELA, TA UT SAKERNA FRÅN DIN FICKA MAN FÅR INTE SNATTA,
GÅ OCH LÄMNA TILLBAKA DET!!!
' FYYYY VAD JAG SKÄMDEEEEEES...
Sen gick vi till angelo, ja skulle testa ett par jeans men dom passade inte,
sen hade han satt upp en lapp på sin balkong ' inga gipsy tack! '
Fråga mig inte vf men vi blir kallade zigenar familjen bara för att vi
typ flyttar runt och aldrig sover hemma typ och för att vi går runt med
våra hinkar och hämtar vatten haha.. Sen gick vi förbi pappa en snabbis.
Nu ska vi äta odeeeeeeen!! :D

Mamma och saga utanför tempo heheö

Twisterrrrrrrr

Halva tattarfamiljen :) .. HAahahah

Kjolen är större än mamma..

Hon köpte en ny palestina sjal hähä :D

På angelos balkong. .Very nice..

Visar kläderna i nästa inlägg ska ätish nu, puss puss <3


Kommentarer
Postat av: tess

AHAHAAHAHHAHA !!! Tung hon e !

Vi e oxå så där fucked up här i vår familj hahaha!

2010-04-27 @ 16:59:45
URL: http://jahtess.blogg.se/
Postat av: » iѕaвella szerafia. - ibland är det skönt att få vara galen.

hahaah sköööön mamma

2010-04-30 @ 19:19:52
URL: http://szerafia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se