body, leggins

E FÖR TRÖÖÖÖTTTTTTTT...
Skojar inte när jag säger att det redan har varit typ 20 arbetare här
idag REDAN. Dom borrar & strular o shit.. Mamma kom hem efter hon
hade lämnat viktor och saga, så vi åt frukost och talkade lite, världens
bästa mamma! Fast hon gick nyss, hon skulle till kyrkan.
Shit, märkte precis att jag har ett neongult gem i håret? Wtf? Visste inte ens att
vi hade gem hemma hahahahha.
Seriöst, kollade runt på internet också, jag äger inte EN ENDA body,
måste köpa några. Nåt snyggt till mina ljusa jeans och jeansjacka,
och till kjolar och allt möjligt, sexy sexy!

RSA8357RSA8336RSA8336RSAPX310RNT354RSA8330TD8328TDRNT38
RNT38RNT38
RSANTP00RNT09


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se