Year One.

God morgon, somnade snabbt som fan igår.
Jag och Madde satte på Year One, jag såg typ fem minuter
haha, sen vaknade jag ju imorse rätt tidigt, halv sju utan några
problem även fast jag börjar halv tio haha, knas.
Tog iallafall Bonita med mig ut och gick på en promenad.


Ska ut med henne en gång till för det hinner jag ju, ska bara
sminka mig lite, vet inte om det blir så mycket uppdatering idag för
jag går till halv fyra sen ska jag hem snabbt, ut med hunden och sen
fixa mig dvs duscha o sånt shit och sen på öppet hus till skolan
igen. Men det blir  nog nånting :) Skriver en gång till innan jag
och Madde drar till skolan, Peeyz!
http://www.nrj.se/images/upload/toppbild_year-one.jpg

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se