dom sista bilderna

Tjabaaa, är vaken nu :)
Sitter med salva på mina axlar
för jag har fått köttsår så det gör riktigt
jävla ont så jag började grina igår haha..
Men ska fortsätta lägga in några bilder till från
grekland!

HAHAHA elin tog mitt löshår..

Vi snorklade, omg så sexig jag är..

Jo, jag hatar dom här brillorna men vi va ju tvugna, såklart ;)
Elin och jag åkte taxi till stan på kvällen och hade lite egentid på stan,
softish :)



Tänkte köpa den här, en öltelefon för 200 så jävla grym haha


Raki och melon.. Raki = inte gott.


Anders, monster.



Vi beställde in ovanligt mycket mat.

Ännu mer mat

Och mer!



HAHA kolla mina läppar


Köpte den blåa tröjan i grekland

Det var väl typ alla jag hade att visa, många är privata hahah och riktigt
riktigt fula och onormala, men ja.. Är man med elin blir man inte normal!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Svar: Lugnt, låter nice :D

2009-09-06 @ 13:23:32
URL: http://fridasfoto.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se