Oj råkade somna

Oj råkade somna när madde och jag
kollade på film sen kom elin haha,
men dom har iaf dragit nu,eller dom hade
gjort det innan jag vaknade men dom är här
nu igen haha.

Ska skriva lite om grekland nu!

Första dagen vi kom dit, eller ja vi kom på natten,
så hoppade vi av bussen och Appel som följde med oss
sa att vi skulle låta Anders sitta kvar, så det gjorde vi.
Hahaha han åkte iväg ( han sov alltså ) Och vaknade upp
mitt i ingenstans och vart vrålsur men tog en taxi tbx till hotellet
fast vi letade efter en resturang (det var trots allt typ 2 på natten)
Men till slut hittade vi en.

Dag 2 så gjorde vi inget speciellt,
bara slappade vid poolen och havet och gick
senare ut och käkade på en resturang.
På kvällen, nej ja ramlade aldrig haha.

Jag Emma och Elin

Emma och lite av Elin

Elin in the waaaheee..

jag












Tredje dagen
Jag hade bränt mig lite haha,
jag och Elin gick och shoppade men vi
höll på dö så vi satte oss ner och tog en cigg o drack läsk





Efter den tredje dagen har jag
tappat bort vilka bilder som tillhör vilka dagar
haha, men ja bjuder på några

Hahaha helt bränd!






HAHA ska inte tas för allvarligt.














Kommer fler bilder imorgon ska kolla ATL ( min baby T.I.'s film )
nu med madde & elin, hörs imorgon eller senare!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se