Tips till bättre hy.

Jag, lider som många många
andra av problem med hyn.
Tyvärr. För det förstör verkligen
för en, självförtroendet sänks verkligen
så fort man får en ny finne, nu har precis
mitt ansiktsvatten tagit slut och pengarna
kommer på torsdag då jag ska köpa ett som passar
mig skitbra, jag har fet hy alltså.


Sminkborttagning,ansiktsvatten och ansiktskräm.
Sammanlagt blev det 115 kronor tror jag, på H&M.
Och eftersom det här verkligen funkar och ändå till
ett så pass bra pris är det här verkligen en favoritserie.



Men man måste hålla koll på så mycket annat också.
Det är jätteviktigt att hålla rent sina sminkprylar.
Det är riktigt nasty om man aldrig
tvättar sina prylar, bombat med bakterier.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se