Fler bilder från kreta!

Haha elin och jag

Elin den c00la, haha.

Bilden ser faktiskt äcklig ut på mig, hahaha ser ut som min fot sitter på armen

Nånting gick galet, haha

Elin & jag, lookin good.. Haha

Alex, jävla alkounge.. Haha

Utsikten från balkongen

Haha nej, jag spyr inte :)

C00la Grabbar HAhahaha sexigt med handduken där, patric

Innan utgång

Nördiekid numero uno

Bästa pappan och dottern i världen

Havet och poolen, sååå nice bild!

Alla kollar åt fel håll. Ser ut som om mitt ena lår är brunare än den andra?

inte världens snyggaste bild direkt..

Helt flippade människor

HAHAHAHAAHAHAHA kolla mitt ansikte ja dör..

Ingen är nog lika cpskadade som dom här två alltså..

Världens sötaste Emma och Elin

Emma stack upp en tagg i elin rumpa HAHAHA de är därför hon skriker

På resturangen

Stranden <3

Jag och Elin, haha lite misslyckad bild på mig där då..

Också lite fail på mig men skitsamma haha

Hahaha så Fail, men så skön bild!

Bästa! Saknaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaarrrrrrrrrrrrr


Finns fler bilder, men antingen är dom onödiga eller fula haha, skippar hellre
att lägga ut dom än att sudda för ansiktet

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se