Några mobilbilder från Kreta

Hade några bilder på luren, här får ni!

Maten, Chicken Souvlaki, så jävla gott!

On the beach med Elin

En till :)

Och en till haha :)

Vid poolen, låg i skuggan ett tag hehe..

I skuggan, ja har ju fått munsår så har ett munsårs plåster..

Elin, som ligger och käkar glass in the sun haha..

Elin i havet, de va grymt stora vågor men inte den här dagen :(

Alex, och Elin där bakom haha

Vet, jättesnygga läppar.. Första dagen såg jag ut som Kissie med
misslyckad läppförstoring..


Nyduschaaad & fräääsch..

Emma, ungen som va efter mig och elin hela tiden.. Haha sötaste
ungen :)


Elin på kvällen vid poolen, bilden togs igår kväll haha..

Jag vid poolen igårkväll , haha ser helt röd ut.

HAhaha muppig mat, barnmeny med fried chicken o pommes..
Förresten jag har lärt mig att äta tomat! Förut hatade jag det
men dom har godaste tomaterna i grekland!


Mitt rum! HELT förändrat!

Har fått en spegelvägg, haha har inte haft en spegel i mitt rum förut,
den har legat under sängen i ett och ett halvt år, fick den av min farmor


Mina garderober är målade i svart, ser lite av mamma i spegeln också haha

Så snygggggggggggggggt

Brownie :D

Det kommer hundraåttiotusen fler bilder senare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se