Uppfinna en knapp som stänger av känslor, någon?

Precis duschat, fryser som fan alltså, så jävla kallt
men jag inbillar mig bara tror jag :P Ingen annan fryser
här inne haha..

Lyssnar lite musik och tänker som vanligt.
Vissa stunder känner jag mig jätte stark verkligen.
Men vissa stunder känns allt bara värdelöst, det är sjukt
egentligen. Skulle varit så skönt att kunna trycka på en knapp
som finns i hjärnan så stängs alla känslor av.
Jag tycker att alla forskare ska komma på något sånt!

Känner mig TVUNGEN att lägga ut en nasty bild hehehe,
med Elin innan Paris. Precis badat i poolen :P



Måste också säga tack till min bror husse som skrev ett sånt jävla
fint inlägg, älskar dig!
Klicka länken för att läsa.
http://skvallrarn.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se