Tack bror

Idag har jag haft ångest, för det skulle varit
ett år och tio månader. Men min kära vän och bror Husse
kom hit efter skolan och han gick precis, tack så mycket för
att du pratade med mig och även bjöd på kebab, du fick
i mig lite mat haha.. Även fast jag inte åt hela så hoppas jag
att du vet att jag uppskattar det, han köpte även 15-pack piggelin
till mina småsyskon!

Vi har suttit i min säng och snackat, tagit en promenad, jag har
faktiskt skrattat lite idag. Men nu direkt så känner jag ångest..
Men känns som om jag inte kan sluta hoppas ändå, dumt att
hoppas maybe men ja, det känns som om det är det jag har kvar nu,
mitt hopp.

En bra sida för er som är dumpade.
Dumpade.se
http://www.poeter.se/textpix/1226432863.jpg

Kommentarer
Postat av: Icya

Mickaela mickaela..särbarn!:P Jag skrattade inatt åt historien om ''film klippet'' som du upplevde..

men det löser sig,vi träffas nån dag och bara snackar okej? Du verkar ju må bättre av det! <3

2009-09-24 @ 22:59:22
URL: http://icyas.blogg.se/
Postat av: Husse

Allt för dig lillsyrran <3

2009-09-24 @ 23:21:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se