Strul

E aströttt... Vill bara lägga mig ner och sova NU!
Men.. Jag kan inte :/ Vid 9 tiden måste jag gå ut med Bonita,
även fast jag är så trött.. Åhhhhååå..
Okej ska inte klaga mer nu. Jag och Lawin gick iallafall
en långpromenad idag och pratade ut. Har haft jättemycket
problem på sista tiden med killen,vänner och familj, men vem har någonsin
påstått att jag har haft tur?

Lawin med en springade Bonita rakt mot mig, hehe..

Elin somnar alltid före mig & Madde, så vi satte en prislapp på henne
igår, egentligen inte ett dugg kul men just då tyckte vi det hahaha.


Vet inte om jag kommer att skriva nånting mer ikväll, känns lite onödigt
eftersom jag inte vet vad jag ska skriva om. Men kanske, kanske!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se