Sten från hjärtat.

Okej det här är kanske för första gången på rätt
länge som jag skriver ett inlägg om vad jag har gjort! WOW...
Iallafall, jag mötte Lawin igår vid stationen ( ja,ni läste rätt )
Och vi gick till Åbygården där Sajjk uppträdde.
Danish också, ni vet han som sjunger Le igen? Och nån till,
tog dit Lawin för hans dröm är ju att sjunga så ja :)
Sen gick jag och Lawin hem vid typ elva tiden eller nåt, vi gungade
ute också sen snurra han mig tills ja mådde illa haha.

Det känns ändå skönt att vi var med varandra, det var inget
konstigt som vi båda trodde.
Sure, jag mår fortfarande skitpiss över det här, men ändå, på nåt
sätt känns det lättare nu när vi har varit, när vi ändå vet att vi
har varandra vad som än händer.

Jag har grus kvar i hjärtat, men åtminstonde så slipper jag stenen.

Älskar dig alltid Lawin kom ihåg det, <3

Kommentarer
Postat av: Nicole

Nu kan du se vad den hemliga presenten är för nått i veckans blogg tävlingen:)



love

2009-09-26 @ 16:33:18
URL: http://nicolesjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se