Shopping

Äntligen hemma, är helt slut i mina fötter.
OCH hungrig som fan!
Jaja, det var meningen att jag skulle köpa ansikts shit och ett
par skor som jag kan ha i höst ( studiebidrag hehe ).
Men det blev en kjol också.. Hehe. Men ska dela den med
mamma, och skorna också för hon tyckte dom va så snygga haha.

Kjol 150 kronor XS på Gina Tricot.

Höstskor från Monki 150 kronor. Strl 38 men dom var rätt stora faktiskt
så får ha ett par tjocka strumpor i.


Så snyggaaaaa :). Om man kollar riktigt noga på min kind så ser man att jag
har fått nåt konstigt utslag :S Märkte det nu i spegeln också. Använder ju typ aldrig
foundation och sånt shit men gjorde idag. Kanske det är det som huden reagerar på.


200 nånting. Dom har höjt priserna :S Undra varför, köpte ju sist för bara nån månad sen.

Nån ny grej, SOS-STICK ' bye-bye spot! '. Ska tydligen torka ut finnar
så måste testa ifall det funkar :) Man vet ju aldrig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

hej

2009-09-18 @ 18:21:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se