Sakta men säkert.

Ni får ursäkta att jag ser helt jävla risig ut, men det gör jag.
Har gått ner i vikt, legat inne under täcket i ett mörkt rum.
Ni skulle ha sett INNAN jag gjorde om bilden, jesus..

Nej, men imorgon har min mamma bestämt sig för att ta med mig ut,
åka till Haninge C. Klockan 10..(!?) Men men, det är bara att lyda..
Imorgon vet jag inte om jag kommer vara glad eller ledsen eftersom
det ska hända en sak då, KANSKE. Skriver isåfall mer om det imorgon, inte
nu eftersom jag är inte 100% säker.. Men jag åt iallafall lite idag. Börjar
sakta men säkert komma tillbaka till verkligheten och det känns lite skönt
faktiskt, men ändå inte. Känns konstigt att må lite bättre efter det här?
Känns som om att jag BORDE må som skit, men det gör jag ju, men jag
skrattade idag.. Borde kanske inte ha dåligt samvete över att skratta..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se