Ojämn bränna

Ska sova nu, har precis duschat
men började nästan grina, har fjällat
jätte mycket på axlarna för att jag brände mig
i grekland, hade ju ingen grundbränna och badade
som en idiot i vågorna.. saltvatten + sol är inte så
bra för blekisar asså..
Men får börja smörja in mig i b.u.s och sola solarium
tills jag får en jämn färg igen..

Alla bilder från Grekland läggs in imorgon!

Handduken ser helt smutsig ut hahaha,
men det är en rolig historia, va me en
gammal polare förut och råkade sparka ut
ett glas rödvin sen halka jag på vinet och åkte
rakt in i byrån haha, sen la ja handduken över dum
som jag är, tvättat den 9568509 ggr men fläckarna är
fortfarande kvar haha.. Men den är iaf ren så tro inget annat ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se