i mitt sagoland tar du mig i hand igen inga fler bråk och gråt - där är vi sams igen

Mitt hjärta skriker lixom, inuti. Jag gråter
inte längre men det är kanske bara för att det
är tomt på tårar? Dom kommer samla på sig under
natten för jag vet att jag kommer grina imorgon också..
Det får ta sin tid, jag orkar inte stressa.

Ingenting känns lixom verkligt, jag känner inte så speciellt
mycket. Jag röker till en förbannelse även fast det är sämre.
i mitt sagoland tar du mig i hand igen
inga fler bråk och gråt - där är vi sams igen
En gång i tiden var du min, men nu är du bara en dröm
jag ser oss ibland i mitt sagoland där vi ses och umgås en stund
men jag vaknar upp i min ensamhet i vårt så kallade rum
vill bara somna om igen och vakna upp i min dröm

Medina - Sagoland.

Tack för att jag har såna underbara vänner omkring mig<3


+ en pucko, Patric ska alltid överdriva haha..

Kommentarer
Postat av: JESSICA'

okej. för den var riktigt fin. vill också kunna göra bra headers :/

2009-09-22 @ 14:11:59
URL: http://jeessica.webblogg.se/
Postat av: Anonym

GZ

2009-09-22 @ 14:42:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se