Grekland bilder igen

Shit, det är grovt kallt alltså.
Inte riktigt vant mig in i kylan än,
kanske om nån dag.

Patric var här o gav present till min mamma o syskon,
tog hans lur och fixa några bilder därifrån.

Första natten, fan va blek jag va haha,
fantan där va bäst.. Mer fruktig


Andra eller tredje dagen tror jag, bästa utsikten från resturangen som ni ser.

På en till resturang, där hade jag fått mitt fina munsår.. *host*

I vattnet, ser ut som jag har en bikini på mig om man kollar dom vita ränderna haha..

Alex, Elin och jag. Ser ut som ja ska bajsa i vattnet haha

Igår kväll på den sista resturangen, ja plocka en banan därifrån den ligger
fortfarande i mitt rum hahahaha..


Älskar dig Elin, Paris först och nu Grekland. Får inte glömma några gånger i halmstad
och danmark. Du är verkligen min bästa vän och jag är så jävla glad att jag får
uppleva allt det här med dig, ingen kan eller kommer någonsin kunna ta din
speciella plats i mitt hjärta. Älskar dig och tack för den här gången,
nästa gång blir det Rhodos visst ;)?


Kommentarer
Postat av: a g n e s [ f o t o & v a r d a g ]

Heej! :D Vilken kul blogg du har! :D

Jag har börjat sälja blogg designer. För bara 150kr dessutom, hur enkel och svår som helst. Haha med förutsättningarna att jag klarar av dina önskningar. Men det gör jag nog :)



För mer info, klicka på länken eller maila mig via adressen där uppe. :D

http://jagagnescecilia.blogg.se/category/bestalla-design.html

2009-09-02 @ 22:16:44
URL: http://jagagnescecilia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0
plusikassan.se